| Status: | Debattør | |
| Fødselsdag: | 16. december 1942 | |
| Køn: | ||
| Beskæftigelse: | konsulent | |
| Bopæl: | Køge | |
| [E-mail] [Hjemmeside] | Interesser: | energi, grafisk produktion, fotografering, vandring |
| Profiltekst: |
| Statistik | |
| Dato for tilmelding: | 9. april 2008, 13:29 |
| Sidste besøg: | 12. april 2008, 09:36 |
| Antal nyhedslinks: | 0 |
| Antal indlæg: | 3 ↓ Vis liste |
| Indlæg pr. dag: | 0 |
| Antal emner: | 1 ↓ Vis liste |
| Antal kommentarer: | 0 |
| Seneste 10 indlæg: |
| 10-04-2008: RE: Hvorfor via El? Direktkoblet varmepumpe (Teknologi) 09-04-2008: RE: Hvorfor via El? Direktkoblet varmepumpe (Teknologi) 09-04-2008: RE: Mere til husholdningsbehov... (Teknologi) 09-04-2008: Hvorfor via El? Direktkoblet varmepumpe (Teknologi) |
| Seneste 10 emner (startet af hpglunz): |
| 09-04-2008: Hvorfor via El? Direktkoblet varmepumpe (Teknologi) |