Husk mig
▼ Indhold

Denne sides reklamer.?


Denne sides reklamer.?02-03-2024 22:25
Jakob
★★★★★
(9297)
­


Hvad mener du om reklamerne på denne side.?

Jeg bryder mig generelt ikke om reklamer, men de kan måske være et nødvendigt onde i en periode.

Jeg forestiller mig, at jo mere vi klikker på dem og linker til dem, jo før kan vi slippe af med dem igen. Kan der være noget om det.?

Er de relevante, og viser de gode produkter.?


­
03-03-2024 12:18
Jakob
★★★★★
(9297)
­


Det er nok værd at bemærke, at den meget dominerende reklame, som pt kommer op i bunden af skærmen, den forsvinder, når man er logget ind.


Indtil videre har jeg hyppigst set denne reklame:

https://www.neotherm.dk/nyt-forbedret-pr%C3%A6-isoleretr%C3%B8r-til-varmepumper?gclid=EAIaIQobChMI1uvUtsvVhAMVBFweAh2GAwLGEAEYASAAEgIXKvD_BwE
Nyt forbedret præ-isoleret rør til varmepumper


Er den relevant.?

Tja, alt til varmepumper kan nok have en vis relevans i dette forum. Men det ser umiddelbart ikke ud til, at webshoppen er beregnet til private gør det-selv-folk.

Hvad er produktet velegnet til.?

Jeg kan som udgangspunkt godt se, at det er smart og nydeligt at pakke det hele sammen i et enkelt rør, som kan tåle sollys.
Men når jeg tænker efter, så er der nogle implikationer, som gør, at jeg ikke vil vælge det til min luft/vand-monoblock varmepumpe.
Det drejer sig kun om få meter, og i afslutningen ved varmepumpen skal rørene alligevel spredes for at kunne tilsluttes.
I den anden ende skal der bores et temmelig stort hul i muren for at få det tykke rør ind, og den lille afstand imellem fremløb og retur vil nemt komme til at kræve mere upraktisk og dyrt fittings. Dertil kommer, at varmepumpens kredsløb måske bliver vanskeligere at tømme helt ud.
Men måske vil det være den perfekte løsning til andre VP-installationer, som jeg ikke kender.
De har dog også varianter i single rør, som ville passe mig bedre, men jeg skønner stadig, at det bliver for dyrt og upraktisk til mit behov.


­
­
Deltag aktivt i debatten Denne sides reklamer.?:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Om fossile reklamer1123-09-2022 07:45
Frank Lansner og Nicolai Skjoldby forstår ikke engang deres egen sides titel.....4703-03-2010 07:40
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik