Husk mig
▼ Indhold

Fru Pinus Sylvestri banker All Gore på plads!


Fru Pinus Sylvestri banker All Gore på plads!20-09-2007 23:04
GLARProfilbillede★★★★☆
(1023)
Fru Pinus Sylvestri banker All Gore på plads!

Der var hundrede tusinder af ligestillede på the Scot Pine vægtvogterkongressen i Finland, der gav sandsigersken Fru Pinus Sylvestri deres fulde opbakning i debatten om de globale klimaforandringer. "Hvad ved den fedtbolle om vores slankevaner?" udtalte hun, medens hun pegede på en poster af All Gore, der i dagens anledning var forsynet med ekstra dobbelthager.

"Ikke fordi jeg skal gøre for megen figur ud af min egen krop, men da jeg som ung, på pottestadiet, fungerede som juletræ på et blindeinstitut i Helsingfors, blev jeg kaldt et usædvanligt smukt lille nåletræ". Stående ovationer og hun fortsatte;

"I vores lille familie kan alle her tilstedeværende gå tilbage til år 1500 i lige linie og bevise, at når vi blev for tykke, så tog vi en 'slanker' i forbindelse med at klimaet skiftede nogle år i træk".

Fremmede sprog, ud over Svensk, er et festmåltid i Finland, så da Fru Pinus Sylvestri på flydende engelsk sagde: "Climate Patterns in Northern Fennoscadia during the Last Millenium, beviser helt klart, at det jeg her fortæller er rigtigt og at CO2 ikke har påvirket min krop i negativ retning på nogen måde overhovedet, ville jubelen ingen ende tage, ekkoet "during the Last Millenium" gjaldede mellem de finske skove godt forstærket af et 1500 watt PA anlæg der var leaset til formålet.

Af redaktionelle hensyn er denne kontroversielle tale stærkt forkortet... se de vægtige beviser på www.glar.gl/pinus.pdf (870 KB)


Klima tips: Undgå sex i lukkede rum - du forgifter din partner med CO2
Redigeret d. 20-09-2007 23:38
Deltag aktivt i debatten Fru Pinus Sylvestri banker All Gore på plads!:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
IPCC-chef: "Klimapolitik Omfordeling af Velstand, Ikke Milieupolitik". Thunberg Gore/Soros Rob024-01-2020 20:25
TED Talk med Al Gore13108-04-2013 21:40
Al Gore-tale330-03-2011 12:15
Nobels Fredspris til Al Gore og IPCC5921-04-2008 21:56
Al Gore i 60 Minutes031-03-2008 16:07
Artikler
Al Gore
NyhederDato
Gore: Stop med olie om 10 år18-07-2008 13:19
Nobels Fredspris går til IPCC og Al Gore13-10-2007 10:46
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik