Husk mig
▼ Indhold

Godt nytår til Branner


Godt nytår til Branner31-12-2023 23:45
Jakob
★★★★★
(9297)
­


@branner

Herfra ønskes godt nytår til dig og dine.


Kan vi evt. håbe på et nytårsforsæt om en ny afstemning, eller bliver det (lidt afhængigt af, hvornår du læser dette) måske først i 2025.?




­
01-01-2024 14:15
Kosmos
★★★★★
(5371)
Kan vi evt. håbe på et nytårsforsæt om en ny afstemning...

- jeg synes, vi skal håbe på flere debattører og en mere 'flerstrenget' debat i det nye år. En mulig vej hertil kunne være mindre polemik!:

Der er efterhånden kun en håndfuld aktive debattører tilbage, og min hypotese er, at den uomgængelige tone har jaget tidligere aktive brugere væk, samt afholder nye fra at 'melde sig under fanerne'!
01-01-2024 16:00
Jakob
★★★★★
(9297)
­

Kosmos

Hvis den politiske polemik endda bare kunne holde sig i den politiske afdeling, så var vi i mine øjne nået langt.
Men når en skribent vil skide højt og flot på, hvad emnet handler om og hvor det er placeret, fordi han har et par propagandistiske budskaber, som er det eneste vigtige i denne verden at suggerere, så er der jo ikke noget at stille op.
Eks.:
https://www.klimadebat.dk/forum/hvorfor-den-nordlige-halvkugle-opvarmes-foerst-d14-e4388.php#post_94190

Alternativet til polemik bliver da endnu værre, at han får det sidste ord overalt, og det bliver det eneste folk læser, når de klikker på et aktivt emne.


­
01-01-2024 16:16
Jørgen Petersen
★★★★★
(4852)
Sikke noget ævl. Man tager fejlagtigt udgangspunkt i, at vi har et stort CO2- og klimaproblem, også kører man derud af med alle mulige bekostelige og mere eller mindre nytteløse tiltage.

I den situation er det helt på sin plads at påpege, at CO2- og klimaproblemet er et opblæst bagatel-problem, som der ikke er grund til at ofre en hulens masse penge på at bekæmpe. Som bekendt kan penge kun bruges en gang.
01-01-2024 17:17
Robert Wagner
★★★★★
(3559)
Jørgen Petersen skrev:
Sikke noget ævl. Man tager fejlagtigt udgangspunkt i, at vi har et stort CO2- og klimaproblem, også kører man derud af med alle mulige bekostelige og mere eller mindre nytteløse tiltage.

I den situation er det helt på sin plads at påpege, at CO2- og klimaproblemet er et opblæst bagatel-problem, som der ikke er grund til at ofre en hulens masse penge på at bekæmpe. Som bekendt kan penge kun bruges en gang.


Siden du mener, at problemet er opfundet, hvad skulle formålet med at lyve om det være?

https://research.un.org/en/climate-change/reports


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
01-01-2024 17:22
Jørgen Petersen
★★★★★
(4852)
Der er mange som lever fedt at at skræmme folk
01-01-2024 17:32
Robert Wagner
★★★★★
(3559)
Jørgen Petersen skrev:
Der er mange som lever fedt at at skræmme folk


Hvordan lever de fedt af at skræmme folk?


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.




Deltag aktivt i debatten Godt nytår til Branner:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Posted in Branner's Other Forum406-01-2024 17:12
God jul og godt nytår!1230-12-2017 21:03
Godwins law - Branner?820-01-2014 14:21
God jul og godt nytår1002-01-2012 04:51
Nytår!404-01-2011 06:29
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik