Husk mig
▼ Indhold

Motor med 139% effektivitet.


Motor med 139% effektivitet.27-01-2024 17:09
Euro
★★★☆☆
(445)
Jeg behøves jo ikke som sådan at tage stilling, men i USA har man præsenteret 1800 opfindelser og kåret den bedste (lavet af unge opfindere). Vinderen lavede en motor som han siger laver 139% output i forhold til input.

Han vandt en førstepræmiepris på 75000dollar, jeg kan ikke sige der er bevis for hans claims i videoen, men jeg går ud fra at nogen har kontrolleret hans motor...

https://www.youtube.com/watch?v=coSh6FgOPC8&t=27s
27-01-2024 17:40
Robert Wagner
★★★★★
(3563)
Euro skrev:
Jeg behøves jo ikke som sådan at tage stilling, men i USA har man præsenteret 1800 opfindelser og kåret den bedste (lavet af unge opfindere). Vinderen lavede en motor som han siger laver 139% output i forhold til input.

Han vandt en førstepræmiepris på 75000dollar, jeg kan ikke sige der er bevis for hans claims i videoen, men jeg går ud fra at nogen har kontrolleret hans motor...

https://www.youtube.com/watch?v=coSh6FgOPC8&t=27s


Sorry Euro, this is bullshit. No motor will deliver more output than input, ever, period.

Hvad med lige at tjekke, før du poster youtube løgnevideoer igen...

Det tog 3 sekunder at afsløre videoen som løgnehistorie.

https://www.societyforscience.org/isef/awards/yancopoulos-innovator-award/


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
27-01-2024 17:58
Euro
★★★☆☆
(445)
Kære Robert, hvad er dit problem, dit link refererer jo blot til at han har fået denne pris, og ser du videoen er det nok ikke forkert at et par 1000 mennesker overværer det og har deltaget.

Husk, jeg er ikke uden evner...se videoen før du dømmer mig, eller luk r....

Din kommentar hører ikke hjemme her...
27-01-2024 18:16
Robert Wagner
★★★★★
(3563)
Euro skrev:
Kære Robert, hvad er dit problem, dit link refererer jo blot til at han har fået denne pris, og ser du videoen er det nok ikke forkert at et par 1000 mennesker overværer det og har deltaget.

Husk, jeg er ikke uden evner...se videoen før du dømmer mig, eller luk r....

Din kommentar hører ikke hjemme her...


Sorry, men du mangler i den grad evner, siden du igen og igen kommer med historier om dimser, hvor der påstås at der kommer mere energi ud end der kommer ind.

DER ER FYSIKALSK UMULIGT, SÅ FAT DET DOG!


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
Redigeret d. 27-01-2024 18:22
27-01-2024 18:28
Robert Wagner
★★★★★
(3563)
Det ef et forbedret design af elmotor uden permanent magnet.

Og det kan også godt være, at den er 138% effektiv ift til det gamle design, men den har ikke 138% total effektivitet, da det er fysikalsk umuligt.


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
27-01-2024 18:44
Euro
★★★☆☆
(445)
Så fat det dog dit fattesvage individ, det er ikke et spørgsmål for almindelige mennesker i 2024 om der finder UFOs eller USOs eller hvad vi skal kalde dem. Alle normale mennesker ved det er en realitet, det er KUN i tilbagestående samfund at man ikke anerkender ny viden. Hvis ikke man anerkender UFO teknologi og dens powersystem, så er man inkompetent til at forstå verden. Så forklar mig din verden ud fra den accept!
27-01-2024 19:03
Robert Wagner
★★★★★
(3563)
Euro skrev:
Så fat det dog dit fattesvage individ, det er ikke et spørgsmål for almindelige mennesker i 2024 om der finder UFOs eller USOs eller hvad vi skal kalde dem. Alle normale mennesker ved det er en realitet, det er KUN i tilbagestående samfund at man ikke anerkender ny viden. Hvis ikke man anerkender UFO teknologi og dens powersystem, så er man inkompetent til at forstå verden. Så forklar mig din verden ud fra den accept!


Hvad rabler du nu om UFOer ?

UFO er kort for Unidentified Flying Object.

Så at kende UFO teknologi er en selvmodsigelse.

Hvis der er nogen der er fattesvag ift. fysikkens love, så er det dig.

Så fat det dog at der er fysikalske love ikke kan brydes.

Jeg venter forøvrigt stadig på et eksempel på en fysisk konstant der er ændret betydeligt de seneste år...


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
27-01-2024 23:00
Jakob
★★★★★
(9297)
­
­

Euro

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er dig eller videoen, der lyver.
Hvis du gerne vil vise, at det ikke er dig, så må du nok dokumentere præcist, hvor du har dette udsagn fra:

Euro skrev:
Vinderen lavede en motor som han siger laver 139% output i forhold til input.




­
30-01-2024 13:29
Euro
★★★☆☆
(445)
Sandsynligvis en aflæsnings fejl, samtidig med at de taler om at opfinderen siger, at output energi er højere end input aflæser jeg en pil op og 39% som 139% - så glem tallene, som jeg sagde tager jeg ikke stilling til opfindelsen, jeg viser den bare. Og ved i at det ikke har jeres interesse, så er i dummere end jord, hvis i først bruger tid på at se videoen, blot for at kunne komme med Jeres galde, over postbuddet der bringer jer info der kan gøres jeres viden større.

Jeg viser blot at en gymnasieelev har vundet en pris på 75000dollar for at have leveret den bedste af 1800 opfindelser, og tåber som jer to aber begynder at ville have at andre, med samme indsigt i opfindelsen som Jer skal gøre rede for ting i aldrig tror på. Mon ikke der allerede ER folk med større indsigt end Jer to der har vurderet oopfindelsen ud fra samme synsvinkel som Jer to. Og som de siger så VIL opfindelsen skulle vurderes nærmere af eksperter - det er nok ikke Jer to halvhjerner.

Jeg fremviser faktisk ikke ny teknologi herinde for Jeres to's skyld, så luk røven, når der er ting i ikke mener der releterer til Jer.
30-01-2024 18:03
Robert Wagner
★★★★★
(3563)
Så er det nok 38% bedre end det gamle design i forholdet mellem input og output.

Hvis nu det gamle model har en effektivitet på lad is sige 70% og det nye design gav en effektivitet på 96,6%, så har du nemlig en 38% bedre effektivitet.

Og for lige at gøre det klart, så betyder '38% bedre end det' drt samme som at sige '138% af det'.

Matematisk udtrykt: x + 38%× = 138%x, fordi x= 100%x


Live long and prosper.

errare humanum est, in errore perseverare stultum

Hvis det påstås uden evidens, så kan det afvises uden evidens.

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer/global warming.
30-01-2024 22:34
Jakob
★★★★★
(9297)
­


Euro skrev:
og tåber som jer to aber begynder at ville have at andre, med samme indsigt i opfindelsen som Jer skal gøre rede for ting i aldrig tror på. Mon ikke der allerede ER folk med større indsigt end Jer to der har vurderet oopfindelsen ud fra samme synsvinkel som Jer to. Og som de siger så VIL opfindelsen skulle vurderes nærmere af eksperter - det er nok ikke Jer to halvhjerner.

Jeg fremviser faktisk ikke ny teknologi herinde for Jeres to's skyld, så luk røven, når der er ting i ikke mener der releterer til Jer.


Vi kan da ikke undgå at lægge mærke til sensationelle overskrifter, der postulerer noget, som kan redde klimaet og sende hele den nuværende energiproduktion på lossepladsen.

Men godt, du fik din usandhed rettet.

Også selvom din attitude stadig har meget at lære af Toyota:

https://www.dr.dk/nyheder/penge/flere-problemer-verdens-bedst-saelgende-bilmaerke
Mandag måtte toppen i selskabet ud i det traditionelle, lange japanske undskyldningsbuk, efter det kom frem, at selskabet havde manipuleret med motordata




­




Deltag aktivt i debatten Motor med 139% effektivitet.:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Ny bådpropel øger bådens effektivitet med 46%126-09-2023 12:58
Motoflux ny overunity motor1910-04-2023 15:56
Free energy fra graphite pulse motor428-10-2016 11:05
Howard Johnson Robert Motor828-07-2013 02:37
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik