Husk mig
▼ Indhold

Trump valgt som præsident



Side 9 af 32<<<7891011>>>
05-06-2017 15:47
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Kapital er den gødning,som er nødvendig for at få samfundstræet til at gro og blomstre.
05-06-2017 17:59
crankProfilbillede★★★★★
(2456)
Kjeld Jul skrev:
Kapital er den gødning,som er nødvendig for at få samfundstræet til at gro og blomstre.



Verden har ikke længere brug for vækst, men omfordeling.



.
05-06-2017 18:21
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Lad mig vide det god tid i forvejen inden omfordelingen er en realitet, så jeg straks kan gå i gang med at gøre mig fattig


Jeg er sgu træt at at holde styr på mine ejendomme og lejere og når jeg alligevel ender med at få det samme som alle andre, er det bestemt ikke bekymringerne og besværet værd længere.
05-06-2017 18:24
crankProfilbillede★★★★★
(2456)
Morten Riber skrev:
Lad mig vide det god tid i forvejen inden omfordelingen er en realitet, så jeg straks kan gå i gang med at gøre mig fattig


Jeg er sgu træt at at holde styr på mine ejendomme og lejere og når jeg alligevel ender med at få det samme som alle andre, er det bestemt ikke bekymringerne og besværet værd længere.



- tror, samfundet var bedre tjent med at lade dig vælge en borgerløn.



.
05-06-2017 20:59
Morten Riber
★★★★★
(2298)
- tror, samfundet var bedre tjent med at lade dig vælge en borgerløn.


Sikkert ikke, for jeg forventer jo at få lige så meget at leve for som alle de andre som laver noget. Håber virkelig de giver den en skalle så der bliver råd til en masse luksus, stort hus, ferierejser mm
05-06-2017 21:11
crankProfilbillede★★★★★
(2456)
Morten Riber skrev:
jeg forventer jo at få lige så meget at leve for som alle de andre som laver noget.



Siden hvornår er det blevet et arbejde at sidde og fedte med nogle pantebreve?



.
05-06-2017 21:28
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Jeg har mange venner i den tidligere Tyske Demokratiske Republik,DDR,jeg begyndte at arbejde der lige efter genforeningen i 1989.
Det befolkningen blev trykket af og gjorde at ambitioner og iniativet til at gøre noget for deres familie og land ikke var til stede var,at der manglede en belønning for at gøre en indsats,alle havde den samme indtægt(borgerløn) og fik en kollektiv behandling.
Mangel på drivkraft og ligegyldighed førte til en manglende vækst i samfundet og til sidst til DDR's
konkurs.
05-06-2017 21:48
crankProfilbillede★★★★★
(2456)
Kjeld >

Det er en and. Du ser også kommunister alle vegne.

Der er ikke noget i vejen for, at man kan føre en anstændig fordelingspolitik og samtidig opretholde en god levestandard.

Men du kan jo prøve at love afrikanerne en gulerod hver, hvis de også lige vil gå ned i løn. Det skal nok hjælpe.




.
06-06-2017 13:20
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Pantebreve er møgirriterende. Straks man ejer noget hænger man på krogen. Gør dit, gør dat - til tiden! ELLERS gå falit, med endnu flere besværligheder i udsigt


Nej, stik mig en borgerløn, (samme indtægt som alle andre) så jeg kan koncentrere mig om min hobby og hygge
06-06-2017 14:22
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Af de100mia US dollar pr. år fra 2020,som iflg Paris aftalen skal betales til de fattige lande,udgør USA s andel 22%,22 mia.,det er et spørgsmål, hvor mange af de andre bidragsydere,der vil være med,når dette beløb mangler.
Også de kommende COPer kan være i fare,hidtil har USA s årlige bidrag til disse mammutmøder været 55 mio US dollar.
07-06-2017 12:33
John Niclasen
★★★★★
(6434)
I november 2012 afholdt UNFCCC COP 18 i Doha.

Doha er hovedstad i Qatar.

Sharia er den vigtigste kilde til Qatars lovgivning ifølge Qatars forfatning.

Qatar er det rigeste land i verden målt på GDP pr. indbygger.

Qatar støtter bl.a. Det Muslimske Broderskab og Islamisk Stat økonomisk.

USA's præsident, Donald Trump, var i maj 2017 på visit i Saudi-Arabien, hvor han sagde, at de muslimske lande må tage føringen i kampen imod terror.

Egypten, Saudi-Arabien, Bahrain, Yemen, Libyen og De Forenede Arabiske Emirater har mandag brudt de diplomatiske forbindelser med Qatar.

Det Muslimske Broderskab er en politisk-religiøs organisation, stiftet i 1928 af Hasan al-Banna. Dette var få år efter, at Osmannerriget ophørte.

I 1924 brød Kemal Atatürk (tyrkisk statsmand og reformator, præsident fra 1923) endegyldigt med århundreders osmannisk tradition gennem afskaffelsen af kalifatet, og til sin død søgte han at gennemføre en omfattende sekularisering af samfundet. Således afskaffede Atatürk i 1928 islam som statsreligion, og samtidig blev det arabiske alfabet erstattet med det latinske; i 1934 fik kvinderne valgret.

I dag mener nogle, at Tyrkiet er styret af en brutal diktator med tætte forbindelser til Det Muslimske Broderskab.
07-06-2017 19:14
Kosmos
★★★★★
(5371)
I dag mener nogle, at Tyrkiet er styret af en brutal diktator med tætte forbindelser til Det Muslimske Broderskab

- og sjovt nok spillede Qatar en nøglerolle, da 'Koalitionen mod Saddam' i 2003 invaderede Irak...årsagen var, at Tyrkiet nægtede at stille baser mv. til rådighed!
15-06-2017 00:40
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
Selvfølgelig er Trump det bedste der er sket for klima-videnskaben de sidste 50 år.

Hans klima rådgivere, både de officielle, og uofficielle, er nogle af de klogeste folk man kan finde.
Folk som Dr. William Happer, Dr. Tim Ball, Tony Heller o.a. har hans øre. Trump er særdeles velinformeret.

Og han er meget dygtig til at gennemskue når der er noget galt i regnskaberne.

-Derfor var det en no-brainer at melde sig ud af Paris-aftalen.

-Forhåbentlig vil forsker-budgetterne nu snart begynde at flyde mod rigtig klimaforskning.
Der er mange forskere der ligger inde med store overraskelser, som de har været bange for at offentliggøre.
Bange for at blive mobbet, fyret og latterliggjorte. Lidt som Bjørn Lomborg blev det i DK.
Han var på Fox News TV for en kort kommentar her for nylig, og han var glad igen.

-Jeg er blevet mere optimistisk for fremtiden, efter at Trump blev valgt.

Samtidigt ser vi Hillary og hendes global-økonomiske planer blive afsløret mere og mere.

Jeg føler at det endelig er ved at tippe tilbage til videnskabeligt klarsyn.

Desværre ser det slemt ud i Europa. Faktisk rigtigt slemt mht. klima-politikken. -Vi er åbenbart bare lidt dummere (eller lettere at manipulere) i gennemsnit end Amerikanerne, som ellers ikke er de klogeste!

Det der holder mit humør oppe er, at alle tallene (ikke Michael Mann et al) er på de godes side, og på et tidspunkt kan løgnen simpelthen ikke bære længere. -Boblen vil springe, og når det sker, vil det gå hurtigt.

-Ingen vil nemlig være på tabernes side!
Tilknyttet billede:


Redigeret d. 15-06-2017 01:15
RE: Juncker16-06-2017 13:23
John Niclasen
★★★★★
(6434)
D. 1. juni 2017 annoncerede USA's præsident, at han vil trække USA ud af Paris-klimaaftalen:

Video: President Donald Trump On Paris Climate Accord Withdrawal (Full)

Som han sagde, var han åben for genforhandling af aftalen eller for erstatning med en ny aftale, som er mere fordelagtig.

Formand for Europa-Kommissionen, Jean-Claude Juncker, afviste for få dage siden at genforhandle klimaaftalen:

Juncker rejects US climate deal re-negotiation

Juncker taler for EU, for os alle sammen, og altså også for dig, kære dansker. Juncker er ikke direkte demokratisk folkevalgt! De enkelte lande i EU vælger parlamentarikere til EU, som så vælger formanden for kommissionen, der er ansvarlig for at fremlægge lovforslag. De folkevalgte parlamentarikere kan ikke fremlægge lovforslag i EU. Det kalder man demokrati - af for mig en uforståelig årsag.

Man kan se, hvordan der blev stemt på Juncker af danske EU parlamentarikere:

Sådan stemte de danske parlamentarikere om Juncker
Tilknyttet billede:

18-06-2017 16:29
pifpafpuf
★★★☆☆
(771)
Nok ikke en dum ide...

http://insider.foxnews.com/2017/06/17/donald-trump-coal-mining-rare-earth-elements-comes-china-appalachia
Redigeret d. 18-06-2017 16:30
22-06-2017 12:59
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
Her en demokrat interviewet om hvad Trump pt. "anklages" for:

https://www.youtube.com/watch?v=mttVQw2QxHQ
22-06-2017 13:30
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Trump benægter at have løjet eller forsøgt at presse FBI til noget. Sådan ville alle forbrydere reagere , og derfor er Trump tydeligvis en forbryder
22-06-2017 18:05
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
For en uge siden, var opfinderen af Mexico-solfanger-muren i Fox News, hvor han entusiastisk fortalte om den, -og om et positivt møde med præsidenten.
-I går nævnte Trump så ideen for offentligheden i en forsamlingstale.

Demokraterne(klima-partiet), kan ikke rigtigt greje den.. Den er jo grøn,.. -og vedvarende.?
-Han er en sjov fætter ham Trump.

Jeg opsnappede en go' beskrivelse af CNNs fake news reporting:

-Trump redder to børn fra at brænde inde.
CNN rapporterer :
-"Breaking news, -Trump set løbe væk fra fredet bygning i brand!!"

DR og TV2 er tæt på at være sådan også, da de kun ser CNN/NBC for USA-nyheder..

MAGA, covfefe rules!
22-06-2017 19:18
christian-roskilde
★★★★☆
(1018)
Søren R Nielsen skrev:
For en uge siden, var opfinderen af Mexico-solfanger-muren i Fox News, hvor han entusiastisk fortalte om den, -og om et positivt møde med præsidenten.
-I går nævnte Trump så ideen for offentligheden i en forsamlingstale.

Demokraterne(klima-partiet), kan ikke rigtigt greje den.. Den er jo grøn,.. -og vedvarende.?
-Han er en sjov fætter ham Trump.

Jeg opsnappede en go' beskrivelse af CNNs fake news reporting:

-Trump redder to børn fra at brænde inde.
CNN rapporterer :
-"Breaking news, -Trump set løbe væk fra fredet bygning i brand!!"

DR og TV2 er tæt på at være sådan også, da de kun ser CNN/NBC for USA-nyheder..

MAGA, covfefe rules!


Den etapeleret presse er det senere år blevet udstillet til punkt og prikke.
Men hvis vi skal se på satire tegninger så rammer Antonio Branco fint med mediernes adfærd med hans tegning her




God aften.

Mvh.
22-06-2017 19:34
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
@Roskilde.
Tak for go tegning. -Lige i øjet!
Sådan kan satire være både karikerende, sjov og sand. Selv Trump ville grine, hvis han så den.

-Søren.
23-06-2017 16:28
John Niclasen
★★★★★
(6434)
Johnny Depp jokes about assassinating Donald Trump at Glastonbury

Violent Liberal Rhetoric and Threats to President Trump (Compilation)

Donald Trump visits Steve Scalise in hospital after Republican congressman shot at baseball practice

Handler det også om vores sikkerhed?
Handler det om Danmarks sikkerhed?
Handler det om EU's sikkerhed?
23-06-2017 17:52
Kosmos
★★★★★
(5371)
Sådan kan satire være både karikerende, sjov og sand. Selv Trump ville grine, hvis han så den

- Weekendavisen bringer d.d.(på bagsiden af 1. sektion) en ganske rammende klumme om emnet Trump bashing, skrevet af Ulrik Høy!
24-06-2017 17:11
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
Fox News tv-vært drillede i dag ang. Trumps solfanger Mexico Wall.
Han forudsagde, at de snart vil indse, at det ikke er rentabelt med solenergi, og om 6 måneder, vil planen i stedet være The Mexico Mall ! -Det er der profit i.
24-06-2017 17:48
John Niclasen
★★★★★
(6434)
Søren R Nielsen skrev:
Han forudsagde, at de snart vil indse, at det ikke er rentabelt med solenergi

Det er vel sandt i de fleste tilfælde. Der er dog undtagelse, f.eks. til at levere strøm til satellitter.

Der er meget ørken i området med grænsen mellem USA og Mexico. Jeg kender ikke fakta, men måske det er rentabelt med solceller under de forhold?
Tilknyttet billede:

24-06-2017 18:03
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
John, jeg håber personligt de bygger The Wall med solceller, eller anden solfang.
Jeg har intet problem med solenergi hvor det virker godt.
Fremstillingen(industrien) skal dog være clean! -Altså forurenings-minimal.
24-06-2017 19:59
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Det lyder noget hult når nu Macron,Merkel,Ban Ki Moon m.fl. siger, at den grønne energi skal give ny vækst i verden,uden at energi eksperterne endnu ved, hvad der skal sættes istedet for de fossile energi stoffer. Alle energi kyndige ved, at løsningen ikke er de ustabile energiformer vind og sol.
Merkel ved,at man i Tyskland har konventionelle fossile kraftværker med 90 MWsom backup for vindkraft,selvom der nu er installeret 100 MW vindkraft.Tysklands forbrug er i gennemsnit 90 MW,
i perioder har man haft brug for 80 MW af den fossile backup.
Her nytter det ikke at bygge flere møller,i Tyskland er ca. 26000 møller i drift.
Vil man erstatte den fossile backup,med en energiform,som ikke udleder CO2,men har tilsvarende energitæthed,stabilitet og effektivitet,er valgmulighederne begrænset.
Den fossile energi i verden udgør ca. 85%,3% er VE resten er hydro og kernekraft.
Redigeret d. 24-06-2017 20:15
24-06-2017 21:02
pifpafpuf
★★★☆☆
(771)
Merkel ved,at man i Tyskland har konventionelle fossile kraftværker med 90 MWsom backup for vindkraft

Det er helt sikkert også derfor tyskerne er forhippede på Northstream 2. De ved også godt at selv under den koldeste kolde krig blev konflikten med russerne aldrig eskaleret til energileverancerne.

Russerne har stabil og lagbar gas der kan komplementere sol og vind energien bedre end kul og a-kraft - og russerne vil samtidigt gerne have nogle euro til at købe biler og køleskabe for.

Rusland og Tyskland er og bliver en ubrydelig symbiose i Europa.
Redigeret d. 24-06-2017 21:02
24-06-2017 21:07
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
pifpafpuf-
Din analyse kan jeg tilslutte mig,uden en sikker backup for vind bryder det tyske industrisamfund sammen.
24-06-2017 22:42
Jørgen Petersen
★★★★★
(4852)
Pifpafpuf skrev:

"Russerne har stabil og lagbar gas der kan komplementere sol og vind energien bedre end kul og a-kraft - og russerne vil samtidigt gerne have nogle euro til at købe biler og køleskabe for.

Rusland og Tyskland er og bliver en ubrydelig symbiose i Europa."


Hermed er Tyskland/Merkel også ansvarlig for at Putin og Rusland har råd til en kæmpe hær, som de systematisk bruger til at terrorisere det naboer med. Det er så råddent som noget kan være.

Sovjetunionen brød som bekendt sammen på grund at en håbløs økonomi. På tilsvarende vis kan man også få Rusland til at kollapse, hvis man ophørte med at købe olie og gas hos dem.
24-06-2017 23:20
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Sovjetunionen brød som bekendt sammen på grund at en håbløs økonomi. På tilsvarende vis kan man også få Rusland til at kollapse, hvis man ophørte med at købe olie og gas hos dem.


Ja, og den eneste løsning på dette problem, her og nu er, sjov nok at vende tilbage til kul eller kernekraft. Det er der ikke megen politisk opbakning til. Eneste lyspunkt er Amerikanernes villighed til at producere skiffergas og derved presse energipriserne ned. Hurra for Amerikanerne!
24-06-2017 23:31
Morten Riber
★★★★★
(2298)
Det lyder noget hult når nu Macron,Merkel,Ban Ki Moon m.fl. siger, at den grønne energi skal give ny vækst i verden,uden at energi eksperterne endnu ved, hvad der skal sættes istedet for de fossile energi stoffer. Alle energi kyndige ved, at løsningen ikke er de ustabile energiformer vind og sol.


Ja, men hvis Macron,Merkel,Ban Ki Moon m.fl. tilfældigvis har investeret i den famøse grønne energi, og det må de jo gerne, eller? nyder de jo selv godt af deres ihærdige indsats. Skidt så med vi almindelige borgere kommer til at betale. Politikere er vant til at sende regninger ud til borgerne, og det mest optimale senarie må jo da være både at blive hyldet for det, samt at score kassen privat oveni. Det jo genialt!

Nogen som ved hvem der har skudt penge i grøn energi?
25-06-2017 04:16
Kjeld Jul
★★★★★
(3888)
Kjeld Jul skrev:
Det lyder noget hult når nu Macron,Merkel,Ban Ki Moon m.fl. siger, at den grønne energi skal give ny vækst i verden,uden at energi eksperterne endnu ved, hvad der skal sættes istedet for de fossile energi stoffer. Alle energi kyndige ved, at løsningen ikke er de ustabile energiformer vind og sol.
Merkel ved,at man i Tyskland har konventionelle fossile kraftværker med 90 MWsom backup for vindkraft,selvom der nu er installeret 100 MW vindkraft.Tysklands forbrug er i gennemsnit 90 MW,
i perioder har man haft brug for 80 MW af den fossile backup.
Her nytter det ikke at bygge flere møller,i Tyskland er ca. 26000 møller i drift.
Vil man erstatte den fossile backup,med en energiform,som ikke udleder CO2,men har tilsvarende energitæthed,stabilitet og effektivitet,er valgmulighederne begrænset.
Den fossile energi i verden udgør ca. 85%,3% er VE resten er hydro og kernekraft.

Der skal selvfølgelig stå GW.
25-06-2017 08:56
pifpafpuf
★★★☆☆
(771)
Hermed er Tyskland/Merkel også ansvarlig for at Putin og Rusland har råd til en kæmpe hær, som de systematisk bruger til at terrorisere det naboer med. Det er så råddent som noget kan være.


...nu hører jeg ikke til dem der mener at russerne er prædisponerede onde - og kan derfor heller ikke se hvordan det på nogen måde kan være en fordel for Europa at have en fattig russisk befolkning som naboer.

Russerne har et gigantisk rige at forvalte, og beskytte, med relativt få indbyggere, og de må helt naturligt opdele grænserne i risikozoner og lave aftaler med naboer hele vejen rundt. Grundet historien (og geografien) betyder overholdelsen af disse aftaler også meget for russerne. Og når naboerne enten åbenlyst lyver eller på anden vis forbyder sig mod disse aftaler - så koster det russerne ressourcer som de altid kan bruge andre steder.

Jeg tror derfor oprigtigt på at russerne ønsker at fastholde Nordeuropa og Mellemeuropa som lavspændingsområder, og derfor ser vi også at de rækker fingeren op når f.eks. Norge ændrer politik omkring tilstedeværelsen af amerikanske tropper.

Jeg tror også på at de ser Østersøen er et frederligt handels- og turist-område - med Sankt Petersborg som et ekstra lille nordisk land. Det er i den kontekst derfor også komplet vanvid for russerne selvstændigt at eskalere Baltikum op med det pres der på Ruslands grænser i andre regioner. Der er ganske enkelt for få mennesker og for lille økonomi i Baltikum for at det kan have reel strategisk interesse for Rusland.

Derfor er det heller ikke i vores interesse at eskalere Ukraine(krim) og Kaukasus/Syrien op på vores breddegrader f.eks. igennem lovgivning mod Northstream 2. Det giver ingen mening for os i iØstersøregionen at eskalere konflikten - med mindre altså at man mener at russerne som kulturland skal bekæmpes. Det mener jeg så er en bindegal strategi, men en strategi som man dog ser tidligere danske udenrigsministre advokere for - tilsyneladende i blindt had - og derfor virker 'truslen' mod Baltikum også som noget nogen i vesten har fundet på til lejligheden.

Desværre...

Men hvordan løser man så konflikterne i Ukraine og Syrien uden at vi lægger pres på russerne i Nord?
25-06-2017 11:14
pifpafpuf
★★★☆☆
(771)
Men hvordan løser man så konflikterne i Ukraine og Syrien uden at vi lægger pres på russerne i Nord?


Og hvis man skal løse problemerne her må man se på hvad der reelt skabte problemerne.

https://en.wikipedia.org/wiki/History_of_the_Roman_Empire#/media/File:Roman_Empire_map-2.gif
Og her tror jeg at den tidligere amerikanske præsident - Obama, med både kristne og sunni aner - stirrede sig blind på et kort , som også tidligere store politikere og hærførere har stirret sig blinde på. Nemlig kortet over det romerske rige omkring kristifødsel og et par århundreder frem.

Han så chancen for at skabe grundstenene til nyt stort rige omkring Middelhavet - først ved at promovere et stærkt EU frem til Sortehavet - Ukrainekonflikten - og igennem at skabe et Sunnikalifat fra Nordafrika til Ankara skabt igennem terror og etnisk udrensning (ISIS, Benghazi og Syrien).

Og ideen om at samle hvad der vel svarer til næsten 1 milliard mennesker i et kristent Vestromersk rige og et Sunni Østromersk rige i en eller anden form for løsere politisk union er da også besnærende - og han fik formentlig også hurtigt Merkel med på tanken. Men Hitler havde jo planen klar allerede for 75 år siden og en gennemførsel nu rehabiliterer jo reelt også de store tyske tab for 75 år siden. Ville sætte tysken fri - man forstår reelt godt Merkels interesse.

Men der var mange hager ved planen.

Dels lukker den russerne ude fra Middelhavet (og sortehavet ) og dels lukkede den Shiitterne og deres allierede ude af Middelhavet. Dels har Englænderne aldrig brudt sig om ideen. Dels skete genskabelsen af kalifatet (det østromerske rige) igennem vold.

Derfor skabte planen også kaos fra start - Russerne og Iranerne nægtede at lade sig isolere fra Middelhavet - og Englænderne meldte sig ud af EU. Migranterne væltede hurtigt ind fra de Østromerske provinser grundet volden med velsignelse fra Kejseren (Obama) og Kejseriden (Merkel). Og for os selv - realiteterne i jernindustrien er at ingen i EU og Tyskland interesserer sig for 30 millioner omkring Østersøen set i forhold til 1 milliard omkring Middelhavet. Vi er reelt isolerede politisk i EU.

Hvad har den nye amerikanske præsident så bidraget til siden januar?

Man har de facto stoppet snakken om Krims tilhørsforhold til Rusland. Rusland ville starte 3. verdenskrig for adgangen til Middelhavet. Ingen vil den konflikt længere - for nogle streger på gamle oldtidskort. Der udestår derfor nu kun Donbas fremtid. Jeg tror på her på en mindelig løsning med udpræget grad af selvstændighed i Østukraine og en aftale om nul-tolerance for Abrams øst for Dnepr i al fremtid.

Omkring Syrien ender det i stedet for den af Obama og Hillary planlagte Sunni monokultur nu formentlig med en mere pluralistisk deling med adgang fra Shiiterne til Middelhavet igennem Syrien. Der kommer vel en deling af både Syrien og Irak nu , der skaber selvstændighed for både Kurdere , Sunni, Shiitter , Allawitter osv. En deling af regionen som Europa efter 2. verdenskrig med 2 vægtige supermagter til at fastholde freden.

Med den nye kronprins i SA og med presset på Qatar kan det samtidigt være at støtten til de voldsparate dele af Sunnibevægelsen minimeres fremadrettet. Det er jo også i Egypternes klare interesse - de lider hårdt af manglen på turister. Havde Assad derimod tabt - ville vi have været vidne til uhæmmet etniske udrensning.

Alt i alt er planen for fremtiden omkring Middelhavet - som lagt af Obama (og før ham Hitler og Augustus) - nu tilpasset så den kan godkendes af Rusland og Iran. Englænderne har dog meldt sig ud - og Norden fremstår reelt isoleret. Men freden i syd er lige om døren.

Nordstream 2 er en pindemad i den plan - vi skal reelt bare holde vores kæft og udvide krydstogt terminalen i Rønne
Mere forventes der ikke af os.
Redigeret d. 25-06-2017 11:18
RE: Arnold Schwarzenegger26-06-2017 13:50
John Niclasen
★★★★★
(6434)
I sin kamp for klimaet og mod USA's præsident, har tidligere guvernør i Californien, Arnold Schwarzenegger, været i Frankring for at mødes med Macron ang. Paris-aftalen og global opvarmning.



Billedet er fra en video på Arnolds Twitter-side:

I was truly honored to meet with President @EmmanuelMacron about how we can work together for a clean energy future. He's a great leader.

Huffington Post:
Schwarzenegger And Macron Troll Trump Over Climate Change

Arnold ses køre rundt i store biler privat:



, rigtig store biler:



, ligesom han ejer en tank til at smadre ting med, mens han brænder en enorm mængde fossilt brændstof af:

Video:
Arnold Schwarzenegger likes to crush things with his tank

Jeg finder flere af Arnolds film underholdende, ligesom det er sejt på en drengerøvsagtig måde, at han har en tank. Og det er godt, han beriger atmosfæren med langt mere CO2 end de fleste.

Men Arnold er en klovn, når det kommer til politik. Og den videnskabelige side med at kende forskel på kuldioxid og kulilte er vist heller ikke lige ham:

Video:
Arnold Schwarzenegger Message to reduce pollution
Tilknyttet billede:

26-06-2017 14:28
Kosmos
★★★★★
(5371)
I sin kamp for klimaet og mod USA's præsident, har tidligere guvernør i Californien, Arnold Schwarzenegger...

- i Danmark findes også en organisation, 'Sustania', er oplyser at være affilieret med Arnold.
26-06-2017 14:53
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
Arnold er et belastet navn. Arnold Gore, Arnold Schwarzenegger.

Se her forvirrede Schwarzenegger forklare om folk der dør af lunge-problemer, forurenede floder og vandløb.. -Astma, emfysem og kræft..

Arnold din gamle bøf.. -Er CO2 farligt for helbredet ?

Ryg din grønne cigar, i din Hummer!

Arnold S, vrøvler i 3 min. (1 Juni 2017):
https://www.youtube.com/watch?v=kinfk0yTEMw
27-06-2017 11:58
Frank Lansner
★★★★★
(5727)
CNN journalist optaget under cover, indrømmer at Trump jagten er hul :
https://www.youtube.com/watch?v=zVpYbaJDC0A


Vindmøller er IN!! Vedvarende energi er IN!!!
Men vi må aldrig ofre åben og sund videnskab - heller ikke når det gælder klima.
27-06-2017 18:02
Søren R NielsenProfilbillede★★★☆☆
(733)
CNN (Clinton News Network) har allerede fyret adskillige "journalister" siden i går!
Jeff Zucker (CNN bossen) vil stadig ikke kommentere affæren!

Her et andet kort klip fra i dag, ang. under-cover afsløringen.

Mark Dice, der en vældig populær nyhedsformidler, kommenterer her sagen på en sjov facon..
https://www.youtube.com/watch?v=zcprZ26qhvQ

Herunder, Jeff Zucker, CNNs chef, der ikke helt ved hvordan han skal "fixe" den her sag..
Tilknyttet billede:

03-07-2017 20:19
Morten Riber
★★★★★
(2298)
På grund af Trump er der ved at opstå en debat om pressens ret til ikke at blive angret.

Det er kun mennesker som ikke har nogen platform at tale fra, og derfor ikke bliver hørt, som må ytre sig mod pressen, syntes holdningen at være.

Er det ikke også tyrani? Er det ikke også derfor klimaskeptikere ikke har udsigt til at kommer til orde?

Forhåbentlig vil debatten, som Trump er i gang med at skabe, slå hul på boblen.
Side 9 af 32<<<7891011>>>





Deltag aktivt i debatten Trump valgt som præsident:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Biden valgt som præsident21420-04-2024 22:40
Det ender med, at Trump får ret1807-02-2018 22:13
Hvad skal der til for at vække Trump716-06-2017 13:33
Trump og klima726-04-2017 15:45
Trump og klimaet519-01-2017 16:23
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik