Husk mig
▼ Indhold

Sandheden

Side 14 af 14<<<121314
17-05-2018 15:20
Kjeld Jul
★★★★★
(3520)
Kjeld Jul skrev:
Migration fra øst Afrika skyldes ikke klimaforandringer ,men bla. fattigdom viser en undersøgelse fra University College London (UCL) fra lima.
http://www.ucl.ac.uk/news/news-articlskyldes es/0418/240418-climate-change-east-africa

Denne faktuelle oplysning for at fortælle,at ikke al migration fra Afrika skyldes klimaforandringer.
Mange mennesker differencerer ikke, når de drøfter konsekvenserne af GW.
OBS.
Denne tråd er beregnet til alle indlæg af en aktuel sandhedsværdi, og ikke reserveret skribenter
som mener ,deres skriv er mere konstruktiv end andres.
Hvis man ønsker at diskutere afbrænding af biomasse,er der allerede en tråd til dette formål med en del indlæg.
17-05-2018 16:35
crankProfilbillede★★★★★
(2088)
Kjeld Jul skrev:
Denne tråd er beregnet til alle indlæg af en aktuel sandhedsværdi, og ikke reserveret skribenter

- ikke underligt, at du har behov for at spamme indlæg, der kommer fra mig. Jeg siger jo de ting, som en fortrænger ikke kan have inde i sit hoved.

Men jeg må vel bare acceptere, at man ved bedre end andre, når man har arbejdet på et tysk atomkraftværk?

.

crank skrev:

Biogas luner, ligesom når man tisser i bukserne.
Beslutningstagerne har endda skidt i bukserne - ved at opføre biogas kraftværker. Så hellere naturgas m.v., indtil vi får det lært.
.

En rettelse: Varmepumper har overhalet.

Varmepumper vipper biomasse af pinden,
hvis lav elvarme-afgift gennemføres

Elbesparende varmepumper vil virkelig få vind i sejlene og skubbe biomasse, naturgas samt olie- og naturgasfyr ud i kulden, hvis regeringens forslag om nedsættelse af elvarmeafgiften til cirka 15 øre pr kWh i 2021 realiseres.
https://ing.dk/artikel/varmepumper-vipper-biomasse-pinden-hvis-lav-elvarme-afgift-gennemfoeres-212177

.

Kjeld > Du er tilsyneladende for den førte politik, men imod beslutningerne.

Hvem ER beslutningstagerne egentlig i spørgsmål om, hvilken energi der anbefales/støttes? Og er der kapital/lobbyisme/spindoktorer bagved?

.

17-05-2018 17:13
Kjeld Jul
★★★★★
(3520)
crank skrev:
Kjeld Jul skrev:

- ikke underligt, at du har behov for at spamme indlæg, der kommer fra mig. Jeg siger jo de ting, som en fortrænger ikke kan have inde i sit hoved.

Men jeg må vel bare acceptere, at man ved bedre end andre, når man har arbejdet på et tysk atomkraftværk?

.

crank skrev:

Biogas luner, ligesom når man tisser i bukserne.
Beslutningstagerne har endda skidt i bukserne - ved at opføre biogas kraftværker. Så hellere naturgas m.v., indtil vi får det lært.
.

En rettelse: Varmepumper har overhalet.

Varmepumper vipper biomasse af pinden,
hvis lav elvarme-afgift gennemføres

Elbesparende varmepumper vil virkelig få vind i sejlene og skubbe biomasse, naturgas samt olie- og naturgasfyr ud i kulden, hvis regeringens forslag om nedsættelse af elvarmeafgiften til cirka 15 øre pr kWh i 2021 realiseres.
https://ing.dk/artikel/varmepumper-vipper-biomasse-pinden-hvis-lav-elvarme-afgift-gennemfoeres-212177

.

Kjeld > Du er tilsyneladende for den førte politik, men imod beslutningerne.

Hvem ER beslutningstagerne egentlig i spørgsmål om, hvilken energi der anbefales/støttes? Og er der kapital/lobbyisme/spindoktorer bagved?

.

Crank-
Er du her endnu - kan du ikke få ind i hovedet at jeg ikke vil have din spammen af mine indlæg-
har du ikke forstået ,at jeg og mange af de andre skribenter ikke ønsker din tilstedeværelse i dette forum.
Du opfører dig som en gøgeunge.
Hvordan kan du bilde dig ind at du sætter reglerne her - har du storhedsvanvid - her er det Branner der skal sætte kursen og anvise dig din plads.
17-05-2018 17:26
crankProfilbillede★★★★★
(2088)
Kjeld >

Nu vil du så diktere, hvad Branner skal. Det vil jeg ikke blande mig i; men hvad angår mig, holder du patterne for dig selv. Husk, det er dig selv, der har lagt linjen.

Du modtager fremover ikke yderligere opmærksomhed herfra.

.

17-05-2018 17:39
Kjeld Jul
★★★★★
(3520)
crank skrev:
Kjeld >

Nu vil du så diktere, hvad Branner skal. Det vil jeg ikke blande mig i; men hvad angår mig, holder du patterne for dig selv. Husk, det er dig selv, der har lagt linjen.

.

Du kan tro at ikke mere vil røre dig med en ildtang - ikke flere dialoger - det er dig der har været for langt ude på banen med din lømmelretorik - husk at pudse glorien.
17-05-2018 17:40
Kjeld Jul
★★★★★
(3520)
crank skrev:
Kjeld >

.

Du kan tro at jeg ikke mere vil røre dig med en ildtang - ikke flere dialoger - det er dig der har været for langt ude på banen med din lømmelretorik - husk at pudse glorien.
Redigeret d. 17-05-2018 17:57
RE: ALARMERENDE KLIMATAL13-10-2018 21:27
crankProfilbillede★★★★★
(2088)
.
Alarmerende klimatal fra Det Internationale Energiagentur
Kilde: IEA

Inden for samme uge kom to alarmerende klimatal. FN's fremtidsrapport om klimaet, der fastslår, at CO2-udledningerne skal falde 45 procent i løbet af 12 år og tal fra Det Internationale Energiagentur, IEA, der viser de faktiske CO2-udledninger fra energisektoren – og de er igen stigende.

http://bagomenergi.dk/alarmerende-klimatal/

.

23-10-2018 07:30
Kjeld Jul
★★★★★
(3520)
Positivt nyt.
Nyt studie af NASA viser at Jorden de sidste 35 år er blevet grønnere.
NASA Gov
Carbon Dioxide Fertilization Greening Earth,Study Finds.
02-11-2018 19:44
crankProfilbillede★★★★★
(2088)
* På toppen sidder der nogle få personer og udplyndrer hele kloden. I frihedens navn.

* Vi skal ned i forbrug/indkomst. Boligpriserne skal nok følge med ned.

* Når vi har en mindsteløn, burde det være logisk også at have en max. indkomst.

* Vi mennesker skal lære at dele med hinanden.

* Vi kunne sagtens distribuere gratis mad og prævention til alle på kloden. Det er en dum undskyldning, at det koster en krig.

* Lille, uskyldige Danmark kunne passende gå foran som et godt eksempel.

.

Side 14 af 14<<<121314

Deltag aktivt i debatten Sandheden:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Hvordan findes sandheden om Danmark temperatur ?1801-05-2015 15:54
Sandheden om klimaproblemerne!416-04-2012 18:03
Artikler
Er sandheden ubekvem ... (Mernilds Klumme, april 2010)
Klimastrid - hvem fordrejer sandheden? (Mernilds Klumme, juni 2009)
▲ Til toppen
Afstemning
Hvilken af verdens førende økonomier er længst fremme i omstillingen til vedvarende energi?

USA

EU

Kina

Japan

Indien

Brasilien

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2017 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik