Klimadebat.dk | Dansk forum om klima og energi 

Oprettelse | Kodeord?
13. februar 2012, 04:10 English

Til brugere af debatten på TV2 Vejret

Debat > Løst og fast > Vejret > Til brugere af debatten på TV2 Vejret

22-11-2009 12:59Til brugere af debatten på TV2 Vejret
branner
Administrator

Rank: 3/5
(640)

Der er åbenbart en del tekniske problemer på TV2 og en del hjemløse vejrnørder ude på nettet.
I denne forumkategori kan I debattere vejret, helt som I er vant til.
Adressen, som I kan give videre til folk, er: http://www.klimadebat.dk/forum/vejret-f6.php.

Ny kort genvejsadresse: www.klimadebat.dk/vejret

Jeg har flyttet kategorien til Løst og fast (se forumoversigten). Indlæggene kommer således stadig med på "Sidst aktive debatemner" på forsiden, men kun nederst under "Løst og fast". I skal derfor ikke være bange for at "larme" eller "forstyrre" de andre brugere ved at skrive vejrindlæg her på siden.

Hvis I vil, kan jeg tilføje en af jer til moderator for forumkategorien, men lad os foreløbig lige vente og se, hvad der sker...

Held og lykke med Klimadebat.dk! Læs evt. hjælpesiden, hvis I har problemer.

NB! Klimadebat.dk forsøger ikke at kapre debattører fra en anden velfungerende debat. Tiltaget udspringer udelukkende af denne tråd.
Redigeret d. 13-06-2011 10:04
22-11-2009 13:16
mattias-vaxjo

Ingen avatar

Rank: 0/5
(8)

Ok tack för det!smiley
22-11-2009 18:12RE: Tak for den genrøse tilbud
Bent_albertslund

Ingen avatar

(5)

Jeg vil personligt gerne flytte efter alle de serverproblemer vi har set hos tv2 den seneste periode, samt de stadigt mere anmasende reklamer tv2 smider ind på siden

En forudsætning for at det bliver til noget reelt er dog at den "faste" stab af brugere hos tv2.vejret flytter med - det er godt med en ny flot legeplads, men hvis vennerne bruger den gamle...

Vi får se hvordan det udvikler sig smiley
22-11-2009 19:02
Fejer

Ingen avatar

(1)

Ja nu er jeg da med over fra tv2, debatere nu ikke ret meget men læser og tænker.
Det er skide spændene.smiley
23-11-2009 09:25
mattias-vaxjo

Ingen avatar

(8)

Jag kommer varken in på wetterzentrale.de eller tv2.dk, vad trött jag blir!
23-11-2009 11:23
brigitte-næstved

Ingen avatar

(3)

Nu er jeg i hvert fald også med her - håber at rigtig mange af de "gamle" fra TV2 følger med!
Desuden har dette forum jo den fordel, til forskel fra TV2 - at der kan tilknyttes filer - har ikke prøvet det endnu, men kan se funktionaliteten nederst i denne mailskrivnings-box!
smiley
23-11-2009 23:04
martin_kalundborg

Ingen avatar

(15)

Bent_albertslund skrev:
Jeg vil personligt gerne flytte efter alle de serverproblemer vi har set hos tv2 den seneste periode, samt de stadigt mere anmasende reklamer tv2 smider ind på siden

En forudsætning for at det bliver til noget reelt er dog at den "faste" stab af brugere hos tv2.vejret flytter med - det er godt med en ny flot legeplads, men hvis vennerne bruger den gamle...

Ja, der mangler jo en del folk.
Per W, Danny, Vejrtossen, Leif Humlebæk og alle de andre.
24-11-2009 16:05
Christian hof christensen

Ingen avatar

Rank: 1/5
(66)

martin_kalundborg skrev:
Bent_albertslund skrev:

Ja, der mangler jo en del folk.
Per W, Danny, Vejrtossen, Leif Humlebæk og alle de andre.

Nogle af os er allerede herinde i forvejen smiley
04-12-2009 22:15
branner
Administrator

Rank: 3/5
(640)

Ny hurtig genvej til denne kategori:

http://www.klimadebat.dk/vejret
07-12-2009 18:19
anders-hobro

Ingen avatar

(1)

Ja så er debatten på Tv2 nede igen!?
07-12-2009 18:37RE: Yep - til en forandring
Bent_albertslund

Ingen avatar

(5)

Jeg har lige skrevet et indlæg her som ny tråd, men jeg synes ikke jeg kan finde den igen
07-12-2009 23:47RE: Nej, jeg skal også lige vænne mig til systemet
brigitte-næstved

Ingen avatar

(3)

men faktum er, at TV2/vejret/debat er nede - igen!!!! smiley
07-12-2009 23:52
Jesper_Valby

Ingen avatar

(5)

ja det er simpelthen for dårligt at den går ned så tit, specielt set i lyset af
at de (TV2-Vejret/netredaktionscheffen) ikke melder ud med en forklaring, bare en lille kort en for god ordens skyld.
11-12-2009 13:12
christian-agedrup

Ingen avatar

(8)

Nede igen-igen-igen. Så må vi se varigheden denne gang og om der bliver oplyst om det for forsiden af Tv2Vejret...

Send svar Nyt emne

Har du en holdning til dét, du lige har læst? Vi er altid på udkig efter flere aktive debattører og ser frem til, at du også bliver en del af debatten! Selv små indspark bidrager til en levende diskussion ...

Seneste debat

Gæsteafstemning

Information

Klummen

Nyt fra Ing.dk

Copyright © 2007-2012 Klimadebat.dk | Dansk forum om klima, energi og global opvarmning Klimadebat.dk på Facebook