Husk mig
▼ Indhold

Free energy fra luften der omgiver os


Free energy fra luften der omgiver os17-02-2017 14:52
Euro
★★★☆☆
(440)
Det er da dejligt at kunne sende en lille positiv provokation af sted.

Nicolas Tesla fik for snart 100 år siden patent på en antenne der kunne udvinde energi fra den luft der omgiver os, ved at hæve en modtager og forbinde den med jorden. Derved kan man høste ca. 100volt per meter man kommer op i luften.

Et firma har nu arbejdet videre med ideen, og det virker uden jeg helt kan gennemskue hvor godt/skidt. Det virker som om spændingen må være ret lav siden de helst lagrer i capasitorer.

De har massevis af videoer på deres site, der viser hvordan det virker, og de opfordrer folk til at bygge "kopier" som kan være med til at udbrede viden. Som de i sidste ende har patent på at lave vha graphene. Læs selv...

https://ionpowergroup.com/how-it-works-on-earth/

Er det ikke det "I" hårdnakket påstår ikke kan lade sig gøre? Det her er vidst et ret godt bevis på at free energy existerer.

PS Man kalder vel ikke en 100år gammel opfindelse for "mirakler" i år 2017?
20-02-2017 14:55
Euro
★★★☆☆
(440)
Fandt lidt mere info om opfindelsen, det at kunne modtage energi fra luften. Beklager men det er google oversættelse fra russisk site = not perfect.

Morey skrev en bog "The havenergi, hvor jorden flyder» (The Sea of ​​Energy, hvor Jorden Flåd). En af dens kendte forsøg med antennen vist i fig. 182. Forsøget site blev fjernet fra elledninger og radiostationer i mere end 50 miles. Den "strålingsenergi receiver" belastning, producerer en effekt på op til 50 kW.



Fig. 182. Eksperimenter med antenne Morey
Designet havde to særlige vakuumrør. Spændingen på arrester nåede 200 kilovolt. De modtager kredsløb, der anvendes ensretter elementer (dioder) og flere trin-down transformer. Efter min mening, forsøget med Moray er en implementering af princippet om "at modtage strålingsenergi," Tesla er beskrevet i hans US Patent № 685.958 «Metode til hjælp Radiant Energy", "Metode til strålingsenergi", fig. 58 i kapitlet om arbejdet i Tesla.

Det skal bemærkes, at indførelsen af ​​sådanne metoder i vores tid, men normalt er de ikke annoncere. Det blev kendt tilfælde af anvendelse af lignende teknologi i Japan. Forsker Yoshiro Nakamatts (Yoshiro Nakamats) bygget et system, der ifølge hans kommentarer, giver en "transformation af hændelsen på grund af kosmisk energi" via antennen. Gets strøm nok til at drive den fire-etagers bygning, hvor 30 værelser. Desuden Yoshiro-san planer om at sælge den overskydende energi af Tokyo Power Supply Company.
-------------------------------------------------------------

Undskyld kunne ikke kopiere billedet men det viser blot en tegning af to flagstænger med et kabel imellem, hvorfra der går et kabel ned til en box med ukendt indhold, men jeg tror det er radiorør.
Deltag aktivt i debatten Free energy fra luften der omgiver os:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Energi fra fugt i luften, Free energy?106-09-2023 17:00
Free energy - Liberty engine 2.03626-06-2023 12:35
E-cat free energy generator gør klar til 12timers præsentation.017-06-2023 15:33
Air gens - Nanoteknologi - Free energy105-06-2023 22:31
Støv og partiklers fordeling, total masse og volumen, der lander fra luften alle lokale steder i Danmark.513-06-2018 17:10
NyhederDato
For dyrt at suge CO2 ud af luften13-05-2011 06:48
Kan man suge CO2 direkte ud af luften?02-03-2011 05:33
Så meget CO2 sparker fodbold-vm op i luften11-06-2010 07:45
Dybhavsvand skal afkøle luften03-05-2010 11:12
Soldrevent propelfly i luften08-04-2010 10:02
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik