Husk mig
▼ Indhold

Link til dropbox


Link til dropbox14-02-2019 09:59
kfl
★★★★★
(2167)
Det er tidskrævende at formatere en artikel til Klimadebat-format. Derfor vil jeg fremover kun publicere ved et resume og link til et Dropbox dokument.

Så langt så godt, men et Dropbox dokument er så vidt jeg ved ikke tilgængelig fra Google eller andre søgemaskiner.

Er der nogen der ved noget om at få Google til at søge på public filer i Dropbox ?

Hvis man ikke kan få Google til at søge i et dokument eller sti i ens Dropbox, kan man inkludere keyword i resumeet.


KFL
Vær skeptisk over for skeptikerne.... Det er der grund til.
26-02-2019 11:08
helios
★★☆☆☆
(314)
Der er intet, der hedder dropbox-dokumenter.
Dropbox er et medie, hvor den enkelte bruger kan lægge dokumenter, billeder mv. op som en slags personligt bibliotek, som alle så kan hente ned fra skyen, når brugeren lægger et link ind.
Dropbox og MSs Onedrive skal ligge på ens egen computer, hvorfra synkroniseringen sker fra.
Ingen søgemaskiner har noget at gøre her, det er brugeren der suverænt bestemmer, hvem der skal have adgang til en eller flere filer.
Meget af det, der gemmes på disse data i "skyen" ved måske ikke, at de lægger meget stof op, som der er ophavsret på.

Hvem er for resten de omtalte "skeptikere", der nævnes??
27-02-2019 10:54
kfl
★★★★★
(2167)
Dropbox-dokumenter er dokumenter, der ligger i ens Dropbox.

Jeg har set, at er findes programmer, der registrere hvor mange gange et dokument i ens Dropbox er blevet læst.

Derfor forestillede jeg mig, at hvis man gjorde et dokument public i ens Dropbox, ja så ville søgemaskinerne kunne finde det. Jeg kan forstå på dig , at du ikke mener, at det er muligt.
27-02-2019 20:33
LarsBob
☆☆☆☆☆
(6)
Hej ...

Jeg er ny bruger her på siden, hvad mener du med at formattere til klimadebat format.

Jeg kan godt se at der kan bruges forskellige formatteringsmuligheder som kursiv og fed tekst m.m. men det er vel ikke et krav.

Hvis det bare er fordi du ikke kan lide at skrive en tekstboks på en hjemmeside, så er det vel muligt at skrive i word og kopiere teksten ind, når den er klar.

Du kan godt give andre adgang til dropbox med et link, men jeg har svært ved at se nogen fordel ved det.

Go aften
27-02-2019 21:23
crankProfilbillede★★★★★
(2456)
kfl >

For at have fuld kontrol over dine ting bør du nok købe dig et domænenavn.

Jeg bruger selv GratisDNS til køb af domæner. (Sorry, det er ikke ment for at reklamere).
Samme sted kan du få serverplads til dine ting for 20 kr. pr. måned, incl. kontrolpanel med diverse statistik og alt muligt.


.






Deltag aktivt i debatten Link til dropbox:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Dropbox læsevanskeligheder208-02-2021 23:05
Delphi - the messing link opdateret1510-01-2021 10:16
Delphi - the missing link409-01-2021 22:09
Corona link001-04-2020 17:07
Klimamodellernes "missing link"1630-05-2012 12:23
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik