Husk mig
▼ Indhold

Katastrofe for oss alle


Katastrofe for oss alle27-07-2023 16:35
isa
☆☆☆☆☆
(1)
Jeg har fået et syn de siste måneder som jeg er klar over at andre ikke ser det samme som mig. Det starter med forpjuskede fugler som flyver mod vinduer store og små fugle. Træene blæser på en urytmisk måde. Som er helt unaturlig. Fugler flyver i cirkler over himmelen. De skriger på en mærkelig måde. En flue sat på væggen og falt død ned da jeg rørede ved den. Jeg ser plutselig alle spidsene på træene er rådende. svamp i forskelige arter træer med meter afstand .........dette ses af andre men ikke på samme måde skrig fra fugle er dybt smerte fulde det er blevet tyligt siste dage ....... jeg har religions tanker og dybt impatisk stærke fremtidsmensker jeg tror på noget højer...jeg har lagt i seng 23 år beskidt på grund af psykofamak mishanlet alene i system 62 fejl diriknoser jeg bor på indition for psykissyge pasjenter siste dage er jeg blevet klar over jeg har fået af vide fra højer magter...........det her er mere alvoligt end vi tror muske uger månder 1 år ck før vi må kæmpe for liv og planet så luxus el udvikling er for sendt ...........................................det er mugligt stadivæk stoppe global opvamning med hårt knofedt og sammen hold og fremtidsmenskers hjælp........advarsel fra isa
Deltag aktivt i debatten Katastrofe for oss alle:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Total katastrofe42003-04-2024 12:03
Glyphosat er en katastrofe i Agentina , der forties af Dansk Landbrug...5530-11-2017 11:09
Katastrofe001-12-2012 16:21
Thule-bomben: Klima-katastrofe?1510-12-2009 10:21
Kan vi forhindre en katastrofe?428-01-2007 11:01
Artikler
Katastrofer
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik