Husk mig
▼ Indhold

Køb ALDRIG Bio Max fra VVS eksperten


Køb ALDRIG Bio Max fra VVS eksperten23-04-2019 22:51
Runelf
☆☆☆☆☆
(6)
Jeg har nu i 4 år, været den frustreret og kede ejer af et Biomax 10kw pillefyr.
I må ALDRIG købe dette, da det ikke virker.
Det startede med at sneglen knækkede.. det gjorde de næste 2 snegle jeg fik også.
Efterfølgende har det aldrig virket i mere end et døgn. Og hvilket døgn !!
Det soder hele kælderen ind i en tyk tyk sod. Det larmer som en F16 flyver under takeoff. Det gør ud hvert 20 min og vil ikke starte op igen. Pillerne sætter sig fast og man skal tømme hele kammeret og skille sneglen helt ad.
Jeg har brugt RIGTIG mange timer på at skille det og er blevet sort fra top til tå.
Jeg har brugt over 10000kr på teknikere som var eksperter i dette fyr. De fleste "fikser" det. Men dagen efter virker det ikke igen.
De fleste Eksperter som har været på besøg har også sagt at det er et dårligt fyr, en billig efterligning af blackstar.
Hold da op hvor er jeg ked af min investering. Jeg savner min brændeovn...
Køb aldrig dette fyr. Medmindre du vil bruge resten af dit liv på at fikse noget som ikke kan fikses.
24-04-2019 09:58
Jakob
★★★★★
(9290)
­


Problemerne diskuteres her:
https://www.klimadebat.dk/forum/biomax-pillefyr-d20-e3510-s80.php#post_72480

For en ordens skyld bør der gøres opmærksom på, at der er tale om et 4 år gammelt fyr, og der er ændret lidt på modellen senere, så på nogle punkter kan kritikken ramme forbi det tilsvarende fyr, som sælges i dag.



­
24-04-2019 10:51
Krutzou
★★★☆☆
(515)
Puha! Det ser godt træls ud.
Har du været i kontakt med fabrikanten?
26-04-2019 10:00
Jakob
★★★★★
(9290)
­


@Krutzou

Det må nok være tilladt at undre sig lidt over, at f.eks. optændingsfejl hver 9. time ikke er et problem, som blev løst i garantiperioden, men først giver alvorlige frustrationer efter fire år.
Det er så utroligt og stiller køber så svagt og dårligt, at det næsten giver historien både et troværdigt og komisk skær.

Men har du overvejet, at en sådan tråd også kunne være en skjult reklame for blackstar eller noget tredje, og dette forum med skribenter er udpeget til at være nyttige idioter..?
Hvordan forholder du dig til den mulighed..?




­
26-04-2019 10:50
Krutzou
★★★☆☆
(515)
@Jakob.
Det har du ganske ret i, og tanken har da også strejfet mig. Den eneste beskyttelse mod den slags er jo at kontakte klageren med en PM for at finde ud af om han, med navns nævnelse, er villig til at uddybe sine problemer for dig, helt privat naturligvis. Alternativt kunne en moderator kontakte vedkommende for at få udredet problemet med mistanken om skjult reklame.
Redigeret d. 26-04-2019 10:54
26-04-2019 12:48
Jakob
★★★★★
(9290)
­


@Krutzou

Overskriften er nok så hard core, at den i sig selv kan give lidt panderynken hos en sart moderator. Især når den kommer fra en ny skribent.
Jeg hælder måske lidt til, at denne i en ophidset stund forfattet 'fugleskræmsel spildtids tråd' om en tid bør flyttes til et knapt så synligt underforum, fordi jeg ikke kan få øje på en sag, som ikke bliver behandlet i den anden tråd.


@Runelf

Hvad mener du om det..?



­




Deltag aktivt i debatten Køb ALDRIG Bio Max fra VVS eksperten:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Varm stol til VVS-Branchen.!1712-02-2024 16:37
Min-max temp. på polerne under istiderne714-06-2009 11:10
Stop køb-og-smid-væk-mentaliteten1024-03-2009 18:28
Køb af bærbar computer..?1510-01-2009 17:02
Artikler
Flydende bio-brændstoffer
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke


Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik