Husk mig
▼ Indhold

Trump valgt som præsident

Side 21 af 21<<<192021
11-05-2018 16:31
pifpafpuf
★★★☆☆
(401)
...Mccain har nu også indrømmet at det var ham, der gav Comey 'tisserapporten' - men at han ikke anede om det var sandt hvad der stod i rapporten - og også var både ligeglad - and would do it again...
Det var den rapport , der alt andet lige initierede Muellers undersøgelser. Selv om Rosenstein benægter dette - men samtidigt fortsat nægter at udlevere FBI's beslutningsdokument for initieringen af undersøgelsen til Senatet. Heller ikke et ønsket scope-dokument for undersøgelsen bliver tilsyneladende udleveret. Og Senatskomitetsformanden for efterretningstjenesterne truer dermed Den amerikanske justitsminister med tilhold for at få det udleveret.
Det er ren anarki - og meget underholdende.
11-05-2018 18:26
pifpafpuf
★★★☆☆
(401)
...det går rigtig stærkt - nu har senatets efterretningskomite åbenbart fået adgang til papirer som angiveligt skulle afsløre at FBI havde Trumps kampagne under overvågning.
Noget Comey ellers har benægtet skete. Som jeg husker det skulle Comey, jfr. ham selv, have spurgt Obama i efteråret 2016 om han skulle/måtte overvåge Trump - men fik angiveligt Nej.
Et navn - Stefan Halper - dukker op - og det er allerede skrevet til hans wiki biografi.
Som en skriver på fox sporet -
"Ironically...the abuse of power and corruption under the Obama administration is the legacy that lead to why Trump was elected...anyone still not recognizing that is ignorance beyond repair....."
Og jeg er enig.
11-05-2018 19:08
Kosmos
★★★★★
(4614)
men at han ikke anede om det var sandt hvad der stod i rapporten - og også var både ligeglad - and...

- måske endda pisseligeglad?

Selv om Rosenstein benægter dette - men samtidigt fortsat nægter at udlevere FBI's beslutningsdokument for initieringen af undersøgelsen til Senatet

- læst 'med danske øjne' forekommer dette højst besynderligt!: Hos os er det vel helt naturgivent, at regeringen har uomstridt ejerskab til alle dokumenter, der er udfærdiget af dens myndigheder...sådan forholder det sig tilsyneladende ikke i 'United Bluff'!? På den måde forekommer FBI jo at blive en stat i staten!??
11-05-2018 19:43
pifpafpuf
★★★☆☆
(401)
På den måde forekommer FBI jo at blive en stat i staten!??

Ja - men intet tyder på at Trump ikke selv er velinformeret, og har kontrollen til at stoppe undersøgelsen og deklassificere hvad der end måtte komme for dagen.
Problemet er , som jeg ser det , at russerne rent faktisk har haft held til at komme tæt på Trump. (de var vist præcis lige så aktive med Hillary men ingen skriver om det)

-Svigersønnen, kommer til et møde med russerne og 'glemmer' at afrapportere til FBI
-Flynn 'glemmer' at afrraportere et tlf. møde med russerne til Pence
-Advokaten lykkes det at købe oplysninger af.

Det vidner om at Trump har valgt de forkerte personer at omgås med. Og det har helt sikkert 'pisset' ham af at det bliver afsløret i dårlig dømmekraft. Og kan han så reelt stoppe efterforskningen med god samvittighed?

Det tyder i hvert fald på at han vil have Senatet til at gøre arbejdet med at stoppe Ruslands undersøgelsen og så få undersøgelsen af om Obama brød loven på agendaen.
11-05-2018 22:03
Kosmos
★★★★★
(4614)
Det vidner om at Trump har valgt de forkerte personer at omgås med. Og det har helt sikkert 'pisset' ham af at det bliver afsløret i dårlig dømmekraft

- hos mig vækker hele 'sagen' i stigende grad associationer til 'Soap'!
12-05-2018 10:31
pifpafpuf
★★★☆☆
(401)
[quote]- hos mig vækker hele 'sagen' i stigende grad associationer til 'Soap'!/quote]

Ja
- Og Burt minder da også om både John Kerry og Mueller.
16-05-2018 20:53
pifpafpuf
★★★☆☆
(401)
Nu ser det ud til at det hele Ruslandssagen pakkes sammen med en uafgjort efter sommerferien.
Basalt set det ud til at begge partiers topfolk er så involveret i snavs at ingen har interesse i at køre videre.

Man konkluderer jfr. Fox:
-At russerne på direkte ordre fra Putin forsøgte at favorisere Trumps kampagne og komme tæt på hans stab.
-At Trump på ingen måde var medvirkende.
-At 'tisserapporten' var demokratisk propganda-materiale.
-At nogle af Obamas centrale medarbejdere måske overskred deres beføjelser såvel som at Clapper var en af dem der lækkede ulovligt til pressen.

Det centrale er, som jeg læser det, at man ønsker at de centrale tjenesters arbejde fremstår både ærefuldt og justificeret.

Det bliver spændende at læse Trumps tweets.
Side 21 af 21<<<192021

Deltag aktivt i debatten Trump valgt som præsident:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Det ender med, at Trump får ret1807-02-2018 22:13
Hvad skal der til for at vække Trump716-06-2017 13:33
Trump og klima726-04-2017 15:45
Trump og klimaet519-01-2017 16:23
Præsident Obama og klimaet614-02-2013 15:48
▲ Til toppen
Afstemning
Hvilken af verdens førende økonomier er længst fremme i omstillingen til vedvarende energi?

USA

EU

Kina

Japan

Indien

Brasilien

Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2017 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik