Husk mig
▼ Indhold

Klima Kampen

Side 35 af 35<<<333435
13-05-2023 14:17
Robert Wagner
★★★★☆
(1648)
Hvad skal man sige til den sammenligning?

Kun fjolser nægter fortsat menneskskabte klimaforandringer.
Tilknyttet billede:

17-05-2023 21:15
IBDaMann
★★★☆☆
(625)
Fribytteren skrev:Hele klimaproblematikken kan kun løses på en måde

... ved at du giver os en klar definition af dette klimaproblem. Jeg ved for min del ikke, hvad fanden du taler om. Mens du er i gang, så giv os en utvetydig definition af globalt klima. Jeg aner heller ikke, hvad du mener med det udtryk.

... by you giving us a clear definition of this climate problem. I for one don't know what the hell you're talking about. While you're at it, give us an unambiguous definition of global climate. I have no idea what you mean by that term either.

Fribytteren skrev:og det er, at vi mennesker samarbejder med Jordens klima og ikke påvirker det i en form, som får klimaet til at miste evnen til at skabe balance, i Jordens vejrfænomener.

Afgræns venligst, hvem "vi" er, der har behov for at samarbejde med det globale klima, som du taler om? Definer venligst denne "balance", som det globale klima på en eller anden måde giver? Hvem er det, der påvirker det globale klima og hvorfor sætter det globale klima ikke bare idioten på "IGNORER"?

Please delineate who "we" are that need to cooperate with the global climate that you speak of? Please define this "balance" that the global climate somehow provides? Who is influencing the global climate and why doesn't the global climate just put the idiot on "IGNORE"?

Fribytteren skrev: Det handler ikke blot om, hvad det er vi sender ud i atmosfæren af CO2, Metan, vanddamp og andre gasarter, det handler i lige så høj grad om, at vi mennesker ikke bliver ved med at forandre jordoverfladens struktur.

Forklar dette problem med at ændre jordens struktur?

Explain this problem of changing the structure of the earth?

Fribytteren skrev:Fjerner vi en skov og bygger en by i stedet, vil det forstyrre klimaet i dets ønske om at skabe balance i vejret.

Er det globale klima en guddom? Er hun balancens vejrgudinde?

Is the global climate a deity? Is she the weather goddess of balance?
Side 35 af 35<<<333435

Deltag aktivt i debatten Klima Kampen:

Husk mig

Lignende indhold
DebatterSvarSeneste indlæg
Kampen mod støj kan ikke følge med fremtidens togtrafik026-09-2022 16:46
Danmark står alene i CO2-kampen228-11-2011 16:22
"Kampen om klimaet" på TV 2 News1707-01-2010 23:54
Artikler
Milepæle i kampen mod klimatruslen
Er Danmark et foregangsland i kampen mod klimatruslen?
NyhederDato
It-forbruget sinker kampen mod global opvarmning18-05-2009 10:52
Kina satser på elbiler i kampen mod CO204-05-2009 10:39
▲ Til toppen
Afstemning
Hvordan vil Coronakrisen påvirke klimadebatten?

Mindre opmærksomhed om klima

Ingen større påvirkning

Øget opmærksomhed om klima

Andet/Ved ikke

Tak for støtten til driften af Klimadebat.dk.
Copyright © 2007-2020 Klimadebat.dk | Kontakt | Privatlivspolitik